ມັນຂຶ້ນກັບລະດັບຂອງການແຂ່ງຂັນແລະອີກອັນຫນຶ່ງກ່ຽວກັບ niche ຕະຫຼາດທີ່ພວກເຮົາກໍາລັງຈະເຮັດໃຫ້. ປຶກສາຫາລືການປະມູນຕົ້ນສະບັບໃນການໂຄສະນາອອນໄລນ໌ໃນພາຍຫລັງທີ່ເປັນມູນຄ່າບອກ. ເມື່ອເລີ່ມຕົ້ນສະພາບການ, ການໂຄສະນາຜົນການຄົ້ນຫາຂອງການໂຄສະນາທີ່ຈ່າຍແລະເວັບໄຊທ໌ຂອງຄູ່ຮ່ວມງານໄດ້ສະກັດກັ້ນ . ຈໍານວນຕໍາແຫນ່ງແມ່ນຈໍາກັດຖ້າຫາກວ່າການຕັດສິນໃຈທີ່ຈະສະແດງຜົນການສະແດງຂອງການ . ການປະມູນແມ່ນຮົ່ມໂດຍຊື່ຂອງຊີວິດຂອງການສະເຫນີໃນການໂຄສະນາ, ທ່ານສາມາດຈ່າຍຄ່າ . ຮ້ອງຂໍໃຫ້ບໍລິສັດອື່ນທອງຄໍາທີ່ສູງທີ່ສຸດໃນແຕ່ລະຄັ້ງທີ່ທ່ານສາມາດຈ່າຍຈໍ ລາຍຊື່ອີເມວ B2B ານວນເງິນຍັງໃຊ້ເວລາເຂົ້າໄປໃນບັນຊີຂອງຕົວກໍານົດການທີ່ຈະຊີ້ບອກ. ຄຸນນະພາບຂອງການໂຄສະນາ (ອັດຕາການຄລິກ) — ຄວາມສໍາພັນລະຫວ່າງຈໍານວນຂອງເວລາແລະ . ຈໍານວນຂອງການໂຄສະນາ; correlation ——ການສອບຖາມທີ່ສໍາຄັນທີ່ສອດຄ່ອງກັບຜູ້ໃຊ້; ການລົງຈອດຕົວຊີ້ວັດເຫຼົ່ານີ້. ແລະອາການຂອງພຶດຕິກໍາຂອງຜູ້ໃຊ້ (ເວັບໄຊທ໌ຫຼືໄລຍະເວລາການແປງພາຍໃນໄລຍະເວລາ) ແລະກໍານົດ . ມື້ສິ່ງທີ່ເປັນຂໍ້ກໍານົດຂອງບໍລິບົດການຈັດອັນດັບສຸດທ້າຍການໂຄສະນາການໂຄສະນາປະສິດທິພາບປະກອບດ້ວຍ.
ແບ່ງປັນຂໍ້ມູນຖ້າທ່ານຕ້ອງການຂອງສາມຫົວຂໍ້ຕົ້ນຕໍ; ທີ່ຢູ່ຂອງເວັບໄຊທ໌ໂຄສະນາ; ອະທິບາຍເພື່ອເຮັດໃຫ້ການໂຄສະນາການສະແດງຫຼາຍຂຶ້ນ. ດຶງດູດໃຈສາມາດເພີ່ມຂໍ້ມູນທີ່ມີຂໍ້ມູນເພີ່ມເຕີມທີ່ປະກອບດ້ວຍຂໍ້ມູນເພີ່ມເຕີມ (ເຊັ່ນ: ຕົວເລກ) add . ຂະຫນາດຂອງການໂຄສະນາເຮັດໃຫ້ມັນຊັດເຈນຫຼາຍທີ່ຈະເລືອກເອົາການຂະຫຍາຍໂດຍອີງໃສ່ເປົ້າຫມາຍຂອງທ່ານ. ຂັ້ນຕອນແມ່ນເພື່ອດຶງດູດລູກຄ້າໄປຫາຫ້ອງການຫຼືຮ້ານຂອງທ່ານ, ເພີ່ມທີ່ຢູ່; . ຖ້າທ່ານຕ້ອງການທີ່ຈະໄດ້ຮັບການໂທເພີ່ມເຕີມຈາກຜູ້ບໍລິໂພກ, ກະລຸນາໃຫ້ເບີໂທລະສັບ; ຖ້າຫາກວ່າ
|